چگونه می توان به افزایش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز

شنبه 20 مهر 1392
ن : lafee

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز

چگونه می توان به افزایش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز
گسترش طول عمر بیماران ارومیه ، DialysisUremia دوره پر شور از بیماری مزمن کلیه است که نسبت به دوره بیماری طولانی مدت بدون درمان به موقع و موثر است. پس چگونه به گسترش طول عمر بیماران اورمی بدون دیالیز ؟

به طور کلی، اورمی مترادف با پایان مرحله بیماری کلیوی ، که به عنوان مهم ترین کاهش GFR تحت 15ml/min و جدی ترین ویژگی های بالینی نشانه ها و عوارض در بافت ها و ارگان های متعدد رفتار . شایان ذکر است که بدون کنترل وضعیت بیمار در مرحله 5 CKD بدتر خواهد شد به سرعت است که هر زمان که تهدید کننده زندگی است .

چرا بیماران ترک دیالیز ؟ همانطور که همه ما می دانیم ، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن خون و حفظ جان خود را ، که ، با این حال ، قادر است به سهولت پدیده های سطحی به طور موقت و سرسری فقط به جای درمان ریشه باعث می شود به طور کامل است. چه بدتر، دیالیز همچنین در مورد توده ای از عوارض جانبی که منجر به آسیب های ثانویه و سرعت پیشرفت به سمت وخامت بیشتر به ارمغان می آورد .

چگونه به گسترش امید به زندگی بیماران اورمی و دیالیز را ندارد ؟ در مقایسه با درمانهای موجود متعدد با کمک هورمون ، عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی و داروهای سیتوتوکسیک که به بدتر شدن وضعیت فعلی ، درمان طبیعی superiorities خود را که قادر به بازیابی و نوسازی سلول های inreinsic کلیوی از مبدا ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع نفرون به طور طبیعی به طوری که امید به زندگی بیماران اورمی به گسترش بدون دیالیز .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان طبیعی ترجیح داده است آن است، که برای تنظیم فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون ، خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی ، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی استفاده ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن توابع کلیوی به منظور امید به زندگی بیماران اورمی گسترش بدون دیالیز . ( سایر درمان های طبیعی لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

همه در همه ، آن است که آسان نیست امید به زندگی بیماران اورمی به گسترش بدون دیالیز، که نیاز به درمان جامع شامل درمان های پزشکی، بهداشت و درمان روزانه و انطباق خوب . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد اطلاعات شخصی ، لطفا پزشک زندگی می کنند به صورت رایگان با ما مشورت کنید و یا از یک پیام را ترک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله CKD 5 , CKD, گسترش امید به زندگی بیماران اورمی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.